Autor |
Wiadomość |
powalony23
Użytkownik
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
|
Mega magic prison i Super magic prison |
|
Przydało by się do pvp ;]
No to łapcie :
Do Mega Magic Prison
data/spells/scripts i robimy mega magic prison.lua a w nim
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1498)
local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
teraz wklejamy do data/spells/spells.xml
Kod:
<rune name="Mega Magic Prison" id="2272" charges="1" lvl="10" maglv="5" mana="0" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" allowfaruse="1" script="mega magic prison.lua"></rune>
Super Magic Prison
data/spells/scripts i robimy super magic prison.lua a w nim
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1499)
local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
teraz wklejamy do data/spells/spells.xml
<rune name="Super Magic Prison" id="2296" charges="1" lvl="10" maglv="5" mana="0" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" allowfaruse="1" script="super magic prison.lua"></rune>
Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwaga !
Testowałem u siebie na silniku 8.1 ale podejrzewam że powinno też działać na 8.54 , jak nie będzie działać to troche "zmodernizuje" :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:01, 26 Lis 2010 |
|
|
|
|
Brazol
Użytkownik
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skątowni :]
|
|
Re: Mega magic prison i Super magic prison |
|
| | Przydało by się do pvp ;]
No to łapcie :
Do Mega Magic Prison
data/spells/scripts i robimy mega magic prison.lua a w nim
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1498)
local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
teraz wklejamy do data/spells/spells.xml
Kod:
<rune name="Mega Magic Prison" id="2272" charges="1" lvl="10" maglv="5" mana="0" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" allowfaruse="1" script="mega magic prison.lua"></rune>
Super Magic Prison
data/spells/scripts i robimy super magic prison.lua a w nim
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1499)
local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
teraz wklejamy do data/spells/spells.xml
<rune name="Super Magic Prison" id="2296" charges="1" lvl="10" maglv="5" mana="0" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" allowfaruse="1" script="super magic prison.lua"></rune>
Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwaga !
Testowałem u siebie na silniku 8.1 ale podejrzewam że powinno też działać na 8.54 , jak nie będzie działać to troche "zmodernizuje" :] |
Moim zdaniem jest to zupełnie nie potrzebne... : x
Sory, ale jeżeli ogar to ogar...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 8:11, 27 Lis 2010 |
|
|
Artur Xardas
Użytkownik
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: exiva me : **
|
|
|
|
Przydałaby się ta runka bo każdy z gildi slayers po zaatakowaniu spierdala do temple ; <
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:23, 27 Lis 2010 |
|
|
Verdius
Użytkownik
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Jestem za tym zeby dodali cos takiego ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:32, 28 Lis 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|